Fòrum exPRImenta

El III Fòrum (curs 2018-2019)
Us presentem el III Fòrum exPRImenta que té per finalitat estimular l’experimentació i la robòtica en els centres d’Educació Primària. L’intercanvi d’informació es basa en l’exposició d’un experiment d’aula per part d’un grup d’alumnes per tal de motivar als assistents de grups educatius d’altres centres. L’esdeveniment tindrà lloc el matí del divendres dia 22 de febrer de 2019 al Complex Educatiu de Tarragona.
Descripció
El Fòrum exPRImenta és un esforç per tal de contribuir en el procés de formació dels alumnes i té per objectiu la creació d’un espai on intercanviar experiències. L’alumnat i el professorat tutor són els veritables protagonistes d’aquest esdeveniment. L’alumnat tindrà l’oportunitat de presentar la feina feta, tot plegat per estimular als companys d’altres centres en la difusió de l’experimentació científica i la robòtica.
Calendari
Inscripció dels Centres Participants (de l’1 de novembre de 2018 al 16 de desembre de 2018). Inscripció de les experiències presentades (del 14 de gener al 3 de febrer de 2019). Realització del Fòrum exPRImenta (Divendres 22 de febrer de 2019).
Programa
Durant el matí del Fòrum es realitzen 3 exposicions per aula. La durada de les exposicions és de 30 minuts. La primera exposició serà  de 09:30h.-10:00h. La segona exposició serà  de 10:00h.-10:30h. Un descans de 30 minuts. La tercera exposició serà  de 11:00h.-11:30h. Es procurarà estar de retorn al centre a les 12:00h.