Fòrum exPRImenta

El Fòrum
Us presentem el II Fòrum exPRImenta que té per finalitat estimular l’experimentació i la robòtica en els centres d’Educació Primària. L’intercanvi d’informació es basa en l’exposició d’un experiment d’aula per part d’un grup d’alumnes per tal de motivar als assistents de grups educatius d’altres centres. L’esdeveniment tindrà lloc el matí del divendres dia 2 de març de 2018 al Complex Educatiu de Tarragona.
Descripció
El Fòrum exPRImenta és un esforç per tal de contribuir en el procés de formació dels alumnes i té per objectiu la creació d’un espai on intercanviar experiències. L’alumnat i el professorat tutor són els veritables protagonistes d’aquest esdeveniment. L’alumnat tindrà l’oportunitat de presentar la feina feta, tot plegat per estimular als companys d’altres centres en la difusió de l’experimentació científica i la robòtica.
Calendari
Inscripció dels Centres Participants (de l’1 de desembre de 2017 al 15 de gener de 2018). Inscripció de les experiències presentades (del 15 de gener al 15 de febrer de 2018). Realització del Fòrum exPRImenta (Divendres 2 de març de 2018).
Programa
Durant el matí del Fòrum es realitzen 3 exposicions per aula. La durada de les exposicions és de 30 minuts. La primera exposició serà  de 09:30h.-10:00h. La segona exposició serà  de 10:00h.-10:30h. Un descans de 30 minuts. La tercera exposició serà  de 11:00h.-11:30h. Es procurarà estar de retorn al centre a les 12:00h.