CLUBS DE LECTURA NOUS

Tenim dos clubs de lectura nous al CRP del Priorat:

El meu germà persegueix dinosaures de Giacomo Mazzariol. Es pot treballar a Cicle Superior d’Educació Primària i a l’ESO.
Jack té cinc anys, dues germanes, i desitja amb totes les seves forces un germà per jugar a… Llegeix més»

Taller de situacions d’aprenentatge a Primària

Dilluns dia 15 d’abril vam acabar el primer Taller de situacions d’aprenentatge de Primària.
Ens va fer la formació Ricard Marrugat mestre de l’Escola de Pràctiques de Tarragona.
Hem fet sis sessions i hem treballat els aspectes fonamentals d’una situació d’aprenentatge i del Nou Currículum..
Us ho… Llegeix més»

Conferència La Robòtica a l’Escola

El dijous 14 de març, Hugo Cardillo ens va oferir una conferència sobre Robòtica com a eina a l’aula per al treball competencial.
Va presentar i usar diferents robots educatius així com la seva aplicació a l’aula, també va exposar activitats d’aplicació sobre el pensament computacional.
Va… Llegeix més»

CONEGUEM EL PRIORAT 2023-204

Coneguem el Priorat 2023-2024
És una iniciativa sorgida durant les sessions de treball fetes en el marc del Pla de Gestió de la candidatura a  Patrimoni de la Humanitat, entre mestres del Priorat, Prioritat, el Servei Educatiu del Priorat i el Consell Comarcal del Priorat.
Els objectius… Llegeix més»

Fòrum d’Escoles Verdes de Primària

Ahir dijous 7 de març es va celebrar a Falset un dels Fòrums del Programa Escoles Verdes que va comptar amb la participació d’un centenar d’alumnes i docents de 12 centres educatius de primària de les comarques del Priorat, Ribera d’Ebre i Terra Alta.
El Programa… Llegeix més»