Conferència sobre L’avaluació i les situacions d’aprenentatge en el nou currículum

El dijous dia 22 de febrer, Montserrat Vaqué Marquès de l’Institut Priorat de Falset ens va realitzar la conferència sobre Avaluació i situacions d’aprenentatge en el nou currículum.

Va presentar un ampli ventall d’evidències sobre la SA de l’aigua que va portar a terme amb els seus alumnes.

Amb exemples i activitats motivadores, els alumnes van partir d’un repte per arribar a conclusions sobre el consum i el malbaratament de l’aigua.

Moltes gràcies Montserrat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *