CITA PRÈVIA

Posem a disposició de les famílies el servei de cita prèvia per tal de poder realitzar la signatura dels informes tècnics d’escolarització, si s’escau. Preguem que es posin en contacte amb el seu referent de centre, a través :

• correu electrònic EAP: a8900300@xtec.cat
  • telèfon 93 554 17 20 ( de dilluns a divendres de 9 a 14h)

per tal de poder agendar la visita el dia d’atenció presencial d’aquest professional, si és possible.

En el moment de realitzar la reserva de cita prèvia en línia cal tenir en compte que cal omplir totes les dades sol·licitades i en  l’apartat d’observacions cal informar de les següents dades:

• NOM del seu fill o la seva filla.
  • CENTRE educatiu on actualment està escolaritzat.

Cita Prèvia

Accés a gestió de CITA PRÈVIA

Recordi que per l’atenció presencial:

• És obligatori l’ús de mascareta.
  • L’atenció és individualitzada.
  • S’atendrà només amb cita prèvia.
  • Temperatura corporal inferior a 37’5ºC

Requisits d’accés a les instal·lacions del SE BLL3

• Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.
  • No és convenient l’entrada a les instal·lacions dels serveis educatius per a aquelles persones convivents o amb contacte estret amb una persona que tingui diagnòstic positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.