6 febrer: Jornada Orientació Batxillerat Viladecans

jornadaorientaviladecans2017

El dilluns 6 de febrer de 2017 es va celebrar a Viladecans una Jornada d’Orientació professional adreçada a  l’alumnat de Batxillerat de la població. Aquesta Jornada amb el títol “CONSTRUEIX EL TEU FUTUR” va estar organitzada per l’Ajuntament de Viladecans, i la col·laboració de diferent professorat dels centres educatius de Viladecans, ex-alumnes i d’altres professionals de diferents àmbits. L’acte inaugural va estar a càrrec de la Directora dels SSTT d’Ensenyament Núria Vallduriola i de l’Alcalde de la població, Carles Ruiz. Posteriorment va haver la conferència “El futur depèn de tu …” a càrrec de Toni Mates, i després d’una pausa es van realitzar diferents taules rodones amb la participació de representants de centres, ex-alumnes estudiants, professionals diversos i representants d’empreses.

L’activitat compta amb el suport del SE-CRP de la zona en la seva difusió.

Descàrrega del programa

Imatges de la Jornada