Jornada Matemàtico-científico-tecnològica

Un any més s’ha celebrat la Fira Matemàtico-científico-tecnològica al Passeig de l’Església de Begues.
L’alumnat  de 3r d’ESO de l’institut de Begues amb la col·laboració de la Gent Gran de Begues són els encarregats de fer diferents proves lúdiques de l’àmbit matemàtic, científic i tecnològic a l’alumnat de 6è de Primària de l’escola pública Sant Cristòfor.

Amb aquesta activitat es pretén apropar a l’alumnat entre persones de diferents edats i a la vegada familiaritzar l’ alumnat de primària amb alumnes que possiblement es trobaran el curs vinent quan vagin a l’Institut.

L’organització d’aquest acte compta amb el suport de l’Ajuntament de Begues, les AMPAS, el PEB (Projecte Educatiu de Begues), el Centre de Recursos Pedagògics, l’Espai de la Gent Gran i l’Inspectora de la zona.
En aquest enllaç podeu veure algunes imatges de la IX Fira