Certamen de lectura escolar

El passat divendres 15 de març es va celebrar la semifinal del Certamen de lectura en veu alta del Vallès Occidental. A la nostra ciutat van participar 25 centres, 17 dels quals van assistir a la seu de Terrassa ubicada al Vapor Universitari. La resta de centres van ser acollits a les seus de Rubí i Sant Cugat.

L’alumnat classificat passarà a la final del Vallès Occidental que esdevindrà el proper dimarts 14 de maig, a Barcelona.

Taller Llenguaferits – “El català a les aules”

El passat dimarts dia 20 de febrer va tenir lloc al nostre Servei Educatiu el taller “El català a les aules“, a càrrec dels Llenguaferits. Es va organitzar el marc del Seminari CLIC, però vam tenir representació de molts centres del nostre territori.
Amb aquest taller es va fer un treball de reflexió al voltant de l’ús les llengües i es van donar recursos per poder transmetre a l’alumnat la importància de preservar la diversitat lingüística i, més concretament, el català.