PdA. 30 TREBALLAR LA COEDUCACIÓ a Educació secundària

Adreçada a: Professorat i alumnat.
Nivell: Educació Secundària
Modalitat: Préstec de material didàctic.
Temàtica: COEDUCACIÓ.

Objectius: Facilitar recursos als centres educatius per despertar l’interès pels llibres i treballar la coeducació a l’aula

Descripció: – Recull de 33 títols, català i castellà, alguns d’ells novetats, que
contribuiran a fomentar el gust per la lectura i qüestionar-se rols i
estereotips de gènere establerts.
– Un joc de taula per treballar l’expressió, l’originalitat i la creativitat.

Aquest recurs  el podeu demanar a la Biblioteca Gabriel García Márquez

LECTURES ESO

1. ALIRE SÁENZ, B. (2019). Aristòtil i Dante descobreixen els secrets de l’univers.
Barcelona. Ed. L’Altra tribu
2. BILLET, J.; FAUVEL, C. (2018). La guerra de Catherine. Barcelona. Ed.
Astronave
3. BLUME, J. (1970). La casa de l’Iggie. Barcelona. Ed. Viena
4. CASTRO, N.; ZUTTION, Q. (2018). Llámame Nathan. Bilbao. Ed. Astiberri
5. DÍAZ PERIS, R. (2019). Ética para Julia. Bilbao. Departamento de Cultura y
política Lingüítistica del govierno Vasco
6. HALSE ANDERSON, L.; Carroll, E. Cuéntalo. (1999). Barcelona. Ed. La cúpula
7. IBRAHIM, M. (2017). Cambios, cambios. Cambios! Madrid. Ed. SM
8. KELLY, J. (2010). L’evolució de la Calpurnia Tate. Barcelona. Ed. La Galera
9. KERASCOËT; HUBERT, J. (2014). Belleza. Bilbao. Ed. Astiberri
10. KONINSBERG, B. (2020). Abiertamente hetero. Barcelona. Ed. Kakao books
11. LYONA (2019). Mi revolución seuxal. Barcelona. Ed. Penguin Random House
12. MARROQUÍ, M. (2017). Això no és amor. Barcelona. Ed. Fanbooks
13. MATHIEU, J. (2017). Moxie. Barcelona. Ed. Fanbooks
14. MEJUTO, E. (2019). 22 segundos. Salamanca. Ed. Lóguez
15. NGOZI ADICHIE, C (2020). Tothom hauria de ser feminista. Barcelona. Ed.
Fanbooks
16. NGOZI-ADICHIE, C. (2009). Sobre el perill dels tòpics. Barcelona. Ed.
Fanbooks
17. OSEMAN, A. (2018). Heartstopper. Barcelona. Ed. Fanbooks
18. PEREZ, S.; LACOMBE, B. (2017). Frida. Ciudad de México. Ed. Luis Vives
19. PUERTA LESSIE, G.; ODRIOZOLA, E. (2020). Sentiments trobats. Barcelona.
Ed. El embudo
20. QUINO (1663). Mafalda en femenino singular. Barcelona. Ed. Penguin Random
House
21. RIBA ROSSY, R. (2017). Más vale Lola que mal acompañada. Barcelona. Ed.
Penguin Random House
22. RODRÍGUEZ GASCH, C. (2016). Llámame Paula. Barcelona. Ed. Bellaterra
23. ROMERO, C.; MARÍN, F. (2018). El libro violeta: más allá del Rosa y el Azul.
Tenerife. Ed. Ob stare
24. SANCHÍS, R. (2008). Abril no és un mes. Barcelona. Ed. Bromera
25. SATRAPI, M. (2003). Bordados. Barcelona. Ed. Norma
26. SATRAPI, M. (2020). Persépolis. Barcelona. Ed. Penguin Random House
27. THEOHARIS, J. (2018). La vida rebel de Rosa Parks. Valls. Ed. Semba llibres
28. TRES VOLTES REBEL (2019). Som les netes de les bruixes que no vau poder
cremar. Barcelona. Ed. Penguin Random House
29. VARELA, N. (2018). Feminismo para principiantes. Barcelona. Ed. Penguin
Random House
30. VIGAN, D. (2018). Les lleialtats. Barcelona. Ed. Edicions 62
31. VILLANUEVA, M. (2019). Dunes: diari d’un altre estiu. Barcelona. Ed.
Babulinka
32. WALDEN, T. (2017). Piruetas. Barcelona. Ed. La cúpula
33. WILLIAMSON, L. (2016). L’art de ser normal. Barcelona. Ed. Fanbooks

– Un joc de taula

34. DIXIT

Organitza: Servei Educatiu de Sant Martí – CRP.