PdA.3 Suport 4 seqüències

Adreçada a: Alumnat.
Nivell: Educació Infantil i Cicle Inicial d’Educació Primària i altres.
Modalitat: Préstec de ginys per a la competència comunicativa.

Descripció: Pissarra vileda, mida DIN A4, que permet dibuixar amb
retoladors de pissarra blanca i permet enregistrar quatre
missatges de 6 segons de durada. Aquesta superfície també
admet enganxar, amb cinta adhesiva de doble cara, dibuixos
o imatges retallades.

Organitza: Servei Educatiu de Sant Martí – CRP.
Propostes d’ús:  Explicació d’un dibuix amb quatre missatges breus. Es
pot donar instruccions per a cada missatge (paisatge,
acció, moment del dia….)
Els alumnes escolten els missatges enregistrats sense
veure el dibuix i s’imaginen/expliquen/dibuixen el que
creuen que s’hi descriu.
Després tothom mira el dibuix original
 Es dibuixen o s’enganxen dues imatges que seran els
personatges que faran un petit diàleg de dues
intervencions cada un.
 Per grups, es prepara un dibuix o imatge i se’n
enregistra un breu comentari (títol) en quatre llengües
diferents.
Pot ser una activitat d’aula d’acollida per a alumnat
nouvingut o per treballar la diversitat de llengües a
l’aula ordinària.

Font: Consorci d’Educació de Barcelona