PdA.12 Dan dan dansa

Us presento la Maleta Pedagògica del Dan Dan Dansa del Mercat de les Flors que cada any s’ofereix en préstec a les escoles d’Infantil i Primària per mitjà dels CRP’s i els Teatres vinculats al Mercat de les Flors.
Aquest any les escoles de Sudansa també poden demanar-la ja que la nostra línia de treball i objectius coincideixen amb la del Mercat i aprofitant també que els Encontres Sudansa 2012 s’organitzen aquí.
Rebem aquesta Maleta com un treball complementari, és una oportunitat més d’avançar en el procés de formació que organitza Sudansa des del primer any. La Maleta és un recurs didàctic que ajudarà a preparar i a entendre encara més la feina del coreògraf.
Seguidament us faig una introducció del què hi ha a la maleta i com funciona ja que una de les meves tasques dins el Mercat de les flors és gestionar el préstec d’aquestes maletes.

La Maleta consta d’un dossier pedagògic que dona recursos per a treballar
la dansa a l’aula, tenint present el bagatge del docent. Per això el
llenguatge que s’utilitza en el dossier es una barreja entre els termes més
pedagògics i els més creatius, flexibles i oberts. En aquest dossier s’explica
i s’introdueix uns 5 conceptes de dansa i s’acompanya d’unes activitats
que es detallen per edats i per cicles educatius. És un treball molt
introductori per a mestres que mai han fet dansa, aquelles mestres que ja
porteu temps amb Sudansa potser trobareu que és molt bàsic. No obstant
us recomano que l’aprofiteu i l’ensenyeu al vostre Centre Educatiu per a
què tot el claustre de professors pugui descobrir la dansa i com es treballa.
D’aquesta manera tot el claustre de mestres es pot adonar del què
comporta també el treball de Sudansa. Us asseguro que està pensat per a
què el mestre obri la Maleta i es posi a treballar juntament amb el seus
alumnes, no es necessita cap formació prèvia.

Us explico el procés de préstec:
1er Necessito saber en quina data més o menys us agradaria tenir la Maleta al vostre centre educatiu i l’adreça concreta de la vostra escola. Tota aquesta informació l’heu d’enviar a aquest email: educatius@mercatflors.cat.

2on Entre la meva companya, la Rosa i jo elaborarem un calendari amb totes les vostres demandes, si no són compatibles us tornarem a preguntar una altra data.

3er La Rosa es posarà en contacte amb vosaltres, via telèfon o email, per avisar-vos el dia exacte que rebreu la Maleta a la vostra escola. I per recollir-la, la Rosa també us avisarà.