Setmana de l’Àlbum

SetmanaÀlbum

La Setmana de l’Àlbum és l’únic festival literari d’àmbit nacional. Se centra en el llibre àlbum i promou activitats per a tots els públics a llibreries, escoles i biblioteques de diferents províncies d’Espanya.

Aquest any torna del 4 al 18 de novembre de 2023 amb activitats per a petits i grans a biblioteques, llibreries i espais culturals de Catalunya.

El tema de la Setmana d’enguany és ‘els àlbums agosarats’, i el cartell l’ha dissenyat l’il·lustrador Ximo Abadia.

Les sessions tindran lloc a la Biblioteca Ignasi Iglésias – Can Fabra (Sant Andreu)

Podeu consultar els continguts de les jornades AQUÍ. I si us interessa assistir-hi podeu inscriure-us AQUÍ.

Aquest festival s’organitza amb l’ajuda de: Ministerio de Cultura y Deporte, Departament de cultura de la Generalitat, ICUB, CEDRO, Servei de Biblioteques de Catalunya, Biblioteques de Barcelona, Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona i Girona, Comunidad de Madrid, Ayuntamiento de Almería, Junta de Andalucía, Escuela de Arte Almería, Centro Andaluz de las letras, Espacio de creación Campingás.