Polls. Tot el que has volgut saber… i mai no has sabut on preguntar

#ConversesNat: Polls. Tot el que sempre has volgut saber… i mai no has sabut on preguntar

Els polls del cap són, probablement, un dels insectes que més “maldecaps” provoquen en els infants i, de retruc, en els adults. Més petits que un gra d’arròs i lleugerament transparents, els polls es mouen amb sorprenent agilitat entre els cuirs cabelluts dels humans amb l’objectiu de satisfer les seves necessitats vitals, tot establint una relació de parasitisme. Resistents i molestos, únicament podem combatre’ls si els coneixem en profunditat.

Quins tipus d’insectes són? Quant de temps viuen? Com és el seu cicle? Afecten tothom per igual? Quin tractament cal aplicar per a eliminar-los? Quin protocol segueixen les escoles per minimitzar el seu contagi?

Aquestes i d’altres preguntes seran abordades en una nova sessió de ConversesNat, que comptarà amb la participació de diverses veus expertes. El biòleg Fernando García del Pino, la directora d’escola Marta Rodoreda i la dermatòloga Andrea Combalia participaran en una taula rodona conduïda i moderada pel periodista especialitzat en salut, Josep Corbella.