Photographic Social Vision

Des de la Fundació Photographic Social Vision us presentem dues activitats de la nostra programació educativa per a adolescents en aquest inici del curs 2023-24!

CÀPSULA EDUCATIVA “MATERIAL SENSIBLE”

És una activitat que fomenta la lectura crítica d’imatges i potencia les habilitats visuals de l’alumnat, a partir de l’obra fotogràfica creada en el projecte Material sensible per persones que han patit abús sexual a la infància. Al mateix temps, s’estableix una conversa pedagògica al voltant de conceptes com el consentiment, les relacions de poder, el xantatge, la culpa, la vergonya, els secrets… Edat mínima: 14 anys.

VISITES COMENTADES A L’EXPOSICIÓ WORLD PRESS PHOTO 2023 A BARCELONA

Del 9 de novembre fins al 17 de desembre, fem visites guiades a l’exposició més reconeguda del fotoperiodisme mundial. Amb les nostres visites ampliem el coneixement de l’actualitat global a través de la fotografia documental, fent èmfasi en la importància de desenvolupar la mirada crítica. El període d’atenció de reserves s’activarà a finals de setembre. Les peticions de reserva es realitzaran omplint un formulari a l’apartat de visites guiades per escoles al web de l’exposició. Edat mínima: 12 anys.