Passem a l’acció

Les Plataformes IMCITIZEN de l’escola “La Pau” i de l’escola “Els Porxos” estem buscant propostes per incrementar la participació dels infants al barri i a la ciutat. El proper 12 de juny ens reunim a la seu del districte de Sant Martí amb referents municipals per fer arribar aquestes propostes, perquè les nenes i els nens tinguem més oportunitats d’aportar propostes i desenvolupar accions que transformin i millorin la ciutat.

Els infants de les Plataformes han gravat un àudio llançant-vos unes preguntes per demanar la vostra ajuda. Us adjuntem un document on us expliquem com fer-ho. Si necessiteu més informació, podeu contactar amb nosaltres a través del correu pr.imcitizen@ub.edu o al telèfon 626850777.