Museu de Ciències Naturals de Barcelona

El Museu de Ciències Naturals de Barcelona us volen fer saber que acaben d’inaugurar una nova seu pública.
Es tracta del Centre Martorell d’Exposicions ,situat al Parc de la Ciutadella.
En aquesta nova seu hi trobareu dues noves exposicions temporals que creiem que poden ser del vostre interès:

WOW. Animals de museu. Ciència, art i tècnica. Exposició que presenta 6 escenes naturalitzades d’animals mediterranis i africans que recreen comportaments naturals. Entre d’altres, descobrireu un grup de quinze cabres salvatges saltant en estampida, dues zebres en lluita o una lleona caçant nyus. Com el seu nom indica, els vostres alumnes quedaran ben impressionats!

Natura o cultura? Una visió des del Museu de Ciències. Exposició que proposa un recorregut històric, local i global, pels museus d’història natural, des dels gabinets de curiositats fins a moderns museus de ciències naturals, tot proposant una reflexió sobre la relació entre els éssers humans i la natura.

Us conviden a fer una visita lliure gratuïta al nou Centre d’Exposicions Martorell i conèixer les dues exposicions. Si hi teniu interès, podeu fer la reserva contactant amb el Servei d’Informació i Reserves del Museu de Ciències Naturals de Barcelona:

– Correu electrònic: activmuseuciencies@bcn.cat

– Telèfon: 932562220 (de dilluns a divendres de 9 a 13 h)

A més a més, dijous 14 de març a les 17.30 h, oferirem una sessió de formació adreçada a docents que us pot ser d’ajuda per a preparar la visita lliure amb els vostres alumnes. Podeu reservar plaça en aquesta sessió mitjançant aquest enllaç.