Jornades TEA

Des de la Fundació PRESME ens conviden a les Jornades sobre TEA que tindran lloc durant tres dies del mes de novembre del 2023. Aquest està adreçat a professionals de l’atenció a la infància i l’educació amb l’objectiu de millorar la comprensió dels infants amb TEA i d’oferir eines i estratègies per facilitar l’atenció a aquests nens i nenes als espais educatius; i compartir en grup experiències i/o inquietuds.

Els dies de les xerrades són tres dimecres del mes de Novembre:

• 15/11/2023
  • 22/11/2023
  • 29/11/2023

Horari: de 17,00 a 20h

Cost: Gratuït. Acte reconegut pel Departament d’Educació com a Formació Continua pel Professorat.

Lloc: Sala d’Actes del CaixaForum Macaya. Adreça: Pg. de Sant Joan, 108, Barcelona.

Duració: 10 hores

Inscripció:

En cas de no tenir titulació de professorat i no poder-vos inscriure a través de l’aplicatiu, podeu fer arribar un correu a anna.caraben@presme.org i us avisarà en cas que hi hagi places disponibles.

Programa:

Divendres 15 de Novembre

• “Comprensió del funcionament mental dels infants amb TEA. Intervencions i estratègies a l’escola especial”
    • Presenten:
    • Núria Monreal, Psicòloga, Mestra al CEE Carrilet
    • Alba Calvo, Psicòloga al CEE Carrilet

Divendres 22 de Nombre

• “Què vol dir incloure? Els infants amb TEA a l’escola. Respostes educatives i didàctiques a l’escola inclusiva”
  • Presenta:
  • Dra. Rosa Sellarès, Psicòloga i pedagoga. Directora de la Fundació PRESME
  • Cristina Saborido, Psicòloga, Departament d’Orientació Psicopedagògica escola Thau, Barcelona

Divendres 29 de Novembre

• “L’atenció als infants a l’escola especial i als serveis externs a l’escola ordinària”
  • Presenta:
  • Carla Galofré, Mestra Unitat d’Autisme de CEE Vil·la Joana
  • Anna Vidal, Psicòloga  CEE Vil·la Joana

Desenvolupament de les sessions

Les sessions es realitzaran de manera presencial al Caixaforum Macaya amb un aforament limitat de 60 places. La primera sessió es realitzarà a la Sala d’Actes, la segona sessió a l’Aula 1 i la tercera sessió a la Sala Macaya del Caixaforum Macaya.

A les diferents sessions es podran fer preguntes i s’intentarà donar resposta al màxim nombre d’elles. Els diferents experts aportaran informació teòrica i pràctica sobre els diferents continguts.

Esperem que sigui del vostre interès