JFE 2023 – Pòdcast

Ens plau fer-vos públiques les lectures en veu alta que les autores i els autors dels textos guardonats als Jocs Florals Escolars de Sant Martí de 2023, en el marc de col·laboració amb Ràdio Maconda, de la Biblioteca Gabriel García Márquez, del nostre districte.

En aquest sentit, felicitem tot l’alumnat de les escoles i dels instituts que han participat en l’edició d’aquest any. Enguany s’han presentat una setantena de textos elaborats per l’alumnat de 30 centres educatius del nostre districte. I ens hem de felicitar per aquesta fita! Cada curs tenim més textos i més centres participants en aquesta festa de la literatura!

De l’altra, agraïm sincerament la tasca de lectura i valoració dels textos que han fet els membres del Jurat deliberatiu de l’edició d’enguany. El grup de treball ha estat configurat per docents d’educació primària i d’educació secundària del nostre districte, tècniques de les Biblioteques municipals del districte i coordinadores ELIC del Servei Educatiu de Sant Martí.

Amb la ràdio, una amiga que sempre ens acompanya, és com volem fer el nostre reconeixement públic de la tasca de creació literària duta a terme pels autors i les autores i fer conèixer a tot el districte el bon fer dels nostres centres educatius.

Que la festa de les lletres no pari mai!

Títol Autoria Centre educatiu Text escrit Pòdcast
El Col·leccionista Anna Puerto CE MONTSENY El Col·leccionista
Un altre cafè Joana Nadal García Institut El Joncar Un altre cafè
Estimat passat Ana Lamelas CE MONTSENY Estimat passat