GRAN FINAL BARRIS DE CINE

Dijous 9/05 a les 17:30h a la Sala La Pau

Barris de Cine és un projecte educatiu de dinamització comunitària de les sales  de Cultura i Educació, en aquest cas, la Sala la Pau, que proposa la realització d’una programació de cinema comissariada per l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è de les escoles públiques de la Verneda i la Pau (Els Horts, Arc de Sant Martí, la Pau i la Palmera) i l’escola Prim del Besòs i el Maresme.

La Gran Final de Barris de Cine és una selecció dels curtmetratges més ben valorats pels nens i nenes durant les sessions interescolars que s’han realitzat en horari lectiu. Comptarem amb la presència d’alguns dels programadors i programadores de les diferents escoles, juntament amb un mestre de cerimònies molt especial.

Barris de cine forma part del programa Caixa d’Eines del Programes de Cultura i Educació́ del Pla de Barris de l’Ajuntament de Barcelona i és un projecte impulsat per les entitats MODiband i Tara, especialitzades en educació́ i cinema.

Per a més informació: xbague@ext.bcn.cat