Desinformació i els seus riscos i perills per a l’alumnat

Aquesta activitat ha hagut de ser cancel·lada. Procurarem trobar una nova data per poder-la dur a terme. Disculpeu les molèsties que aquesta circumstància us hagi pogut ocasionar.

El pròxim dimecres, 24 d’abril, ens trobarem a l’auditori de la biblioteca Gabriel García Márquez (C. del Treball, 219) perquè LearnToCheck ens il·lustri sobre la “Verificació a l’aula: curs sobre desinformació per a docents”. L’acte començarà a les 17 h.
La formació té com a objectiu formar el professorat sobre la desinformació i els seus riscos i perills per a l’alumnat. Aprendrem què és la desinformació, com ens afecta i en quines múltiples formes es presenta. A més a més, aprendrem tècniques i eines de verificació digital per poder contrastar informació, fotografies, vídeos i continguts i comptes de xarxes socials. També sabrem com detectar contingut fraudulent generat per intel·ligència artificial (IA). El curs aportarà recursos i materials didàctics per treballar la desinformació i l’alfabetització mediàtica i digital (AMI) en l’aula, a tots els nivells i des de diferents matèries.

Atès l’aforament limitat per a aquest esdeveniment, és necessari formalitzar-ne la inscripció.