Contes d’arreu del món. NOVA CONVOCATÒRIA

Contes del món

Tenim el plaer de presentar-vos la iniciativa de la Dolors Grau i la Pilar Grau, mestres jubilades, que volen apropar els contes de distintes cultures a la mainada d’educació primària.

Per aquesta raó, han fet una selecció del seu ampli repertori per dur-la a les escoles del nostre districte.

De manera molt amena i animada, la Dolors i la Pilar faran conèixer diverses històries plenes d’humanitat i aprenentatges a les comunitats de les escoles. En aquest sentit, trobareu el llistat de contes disponibles AQUÍ.

D’altra banda, el Centre de Recursos Pedagògics s’encarrega del pagament d’una sessió. En el cas que l’escola en volgués una altra, aniria a càrrec seu.

Podeu consultar el calendari de sessions i d’altres informacions al FORMULARI DE SOL·LICITUD.

El període de sol·licituds per a aquesta activitat es tancarà el dia 2 de febrer.

L’èxit de resposta dels centres educatius ha provocat que hàgim hagut d’avançar el tancament del termini de sol·licituds.