Calaix de sastre

El mes d’abril reprenem el cicle de webinars “Neurodesenvolupament i escola”, organitzat per l’Institut de Salut Cerebral i Neurorehabilitació Guttmann Barcelona.

La primera sessió d’enguany tindrà lloc dijous 4 d’abril a les 13h amb el títol Calaix de sastre: altres dificultats en l’aprenentatge. En aquest webinar les neuropsicòlogues Gilma Acosta Eulàlia Solís,  presentaran alguns trastorns d’aprenentatge que, tot i ser menys freqüents, també afecten al rendiment escolar dels infants. Parlaran de la discapacitat intel·lectual lleu, el trastorn d’aprenentatge no verbal, del temps cognitiu lent (TCL) i del dany cerebral, entre d’altres.

Aquest cicle de webinars està dirigit a professionals del món de l’educació i té com a objectiu oferir informació sobre el procés de desenvolupament neurològic dels infants i com aquest influeix en els aprenentatges escolars. Totes les sessions són gratuïtes i tenen una durada aproximada d’uns 45 minuts amb un posterior torn de preguntes i respostes.

Si estàs interessat/da, inscriu-te aquí!