Ja disponibles els vídeos de la jornada sobre participació infantil 27N #IMCITIZEN

Ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres els vídeos de la jornada “La participació de la infància: claus per avançar col·lectivament”, celebrada el passat 27 de novembre a l’Escola La Pau. 

Aquests enregistraments recullen moments clau de la jornada i poden ser una eina molt valuosa per seguir reflexionant i avançant en la participació infantil. Podeu accedir a través d’aquestes imatges enllaçades als vídeos:

📌 Experiència #IMCITIZEN. Relat en primera persona dels infants.

Us recomanem especialment aquest vídeo, on els infants de les plataformes de La Pau i Els Porxos expliquen en primera persona la seva experiència i reflexions sobre la participació en els seus entorns. 

📌 Taula rodona. Claus per avançar, valors i reptes compartits amb IMCITIZEN.

En aquest espai, diversos agents implicats en la promoció de la participació infantil al municipi comparteixen els seus punts de vista. Hi trobareu aportacions destacades de referents de l’Escola La Pau i Els Porxos.

📌Compartim idees, construïm oportunitats: reflexions sobre la participació de la infància.

En aquest vídeo trobareu un recull de les principals idees sorgides en els tallers de treball, on es van abordar aquests tres temes: Com enfortir la construcció del jo i nosaltres ciutadans. Descobrim el poder dels drets; Com enfortir la de participació dels infants a l’escola i més enlà?; i Com enfortir els espais de presa de decisions entre infants i adults?

📌 Conferència. Passem a l’acció! Enfortim la ciutadania activa dels infants.

En aquest vídeo podreu veure la conferència de Miquel Martínez, qui ens ofereix reflexions essencials per acompanyar la construcció de la ciutadania en els espais col·lectius com l’escola i el municipi..

Volem expressar un sincer agraïment i reconeixement als nens i nenes de les plataformes de La Pau i Els Porxos pel seu compromís i implicació, així com a les seves escoles per haver fet possible aquest procés. Sense elles i ells, els avenços assolits en aquest projecte no haurien estat possibles.

Equip IMCITIZEN. Universitat de Barcelona

Facultat d’Educació, Universitat de Barcelona

Desplaça cap amunt
Ves al contingut