Aquest estiu l’Escola d’Enginyeria de Barcelona realitza dos cursos de formació per a professorat en els àmbits de la Física i de Materials per a l’assignatura de Tecnologia. Ambdós cursos són gratuïts per al professorat. Aquests són:

📢📢 L’experimentació a les classes de ciències
Aquest curs vol oferir recursos pràctics per tal de capacitar als professors d’ESO a l’hora d’aplicar el mètode científic a l’aula. Es duran a terme un conjunt de propostes experimentals senzilles i realitzables amb materials i tècniques a l’abast. El conjunt d’experiments tenen relació amb el currículum de l’ESO i han estat seleccionats pel seu interès.
📅 Dies: 4, 5, 8 i 9 de juliol de 9:00h a 14:00h (20 hores).
A continuació, el programa complet.
✍️Inscripció a través del següent enllaç.

📢📢 Introducció als Materials per a professorat de tecnologia de secundària
En aquest curs es pretén donar una introducció als materials a partir d’exemples que puguin captar l’interès de l’alumnat de secundària.
Es treballarà la introducció a les propietats mecàniques i es presentaran pràctiques de laboratori que els participants puguin traslladar als centres de secundària. Es farà especial èmfasi a aportar exemples de projectes en l’àmbit de l’enginyeria de materials per fer a l’aula.
📅 Del 1/7/2024 al 5/7/2024 de 9:30h a 14:00h (20 hores).
Inscripció a través dels següents enllaços:
✍️ Enllaç inscripció ICE
