Comunicació al TEA
20/02/17![Educatio](https://serveiseducatius.xtec.cat/creda-mvo/wp-content/uploads/usu735/2016/12/cropped-oferta20educativa-e1553852195556.jpg)
Les persones amb TEA manifesten dificultats de comunicació social i un desenvolupament del llenguatge amb característiques distintives… Llegeix més»
Les persones amb TEA manifesten dificultats de comunicació social i un desenvolupament del llenguatge amb característiques distintives… Llegeix més»
Desde la Federació de Persones Sordes de Catalunya (FESOCA) os hacemos llegar una información que nos han enviado desde la Universitat Pompeu Fabra (UPF) y que hace referencia a un ciclo de conferencias sobre la lengua de signos y la comunidad sorda.
La primera conferencia se… Llegeix més»
El desenvolupament del sistema nerviós central comença en el període embrionari, continua el període fetal i s’estén fins a arribar a la tercera dècada de la vida. L’aprenentatge resulta de la interacció del SNC i l’entorn. Aquesta interacció complexa entre els diferents components neurobiològics, genètics… Llegeix més»
En l’actual context educatiu, qualsevol mestre, des de els tutors als especialistes, han d’adoptar noves funcions i intervenir en els nens que presenten dificultats en la parla i el llenguatge. La manca de recursos materials i personals de les escoles fa que sigui molt important… Llegeix més»