L’adolescència i el trànsit a la vida adulta són una de les etapes de major canvi i complexitat per a les persones amb trastorn de l’espectre de l’autisme (TEA). Conèixer les peculiaritats d’aquest moment vital, anticipar-ho ja des de l’etapa escolar i aplicar estratègies específiques esdevenen essencials per millorar la seva qualitat de vida.
Aquest curs aborda les principals característiques i necessitats dels adolescents i els joves amb TEA, presenta eines d’intervenció i recursos educatius per afavorir la continuïtat dels aprenentatges, l’adquisició d’habilitats i la prevenció de dificultats concretes amb les que es poden trobar.
La ponent, Rosa Álvarez, és una autoritat en el camp de l’autisme. La seva experiència, sensibilitat i respecte per les persones en l’espectre autista, la fan una ponent de luxe per a la temàtica que presentem en aquest curs que ha dissenyat especialment per a Educatio.
Aquest curs està reconegut pel Departament d’Ensenyament com a activitat de formació permanent per al professorat i és bonificable a través de la Fundae (gestionat des dels centres).


