Entrevista i projecte “Aprenem biodiversitat de les muntanyes”

Molt contentes de compartir l’entrevista a RàdioSeu pel programa La Veu dels Centres on s’explica el projecte Aprenem Biodiversitat de les Muntanyes, de la Fundació Kilian Jornet on l’Entorn d’Aprenentatge de Tuixent participem conjuntament amb l’Escola de Tuixent. En aquest projecte que s’està gestant des de fa un any aproximadament, hi participen activament 14 centres educatius.

Al podcast trobareu una entrevista a Núria Brugada, coordinadora educativa i pedagògica del projecte, que ens explica l’objectiu i metodologia del projecte, i la nostra companya Mercè Codina, directora i professora de l’Escola de Tuixent, amb qui realitzem el projecte conjuntament.

Per saber-ne més, podeu trobar l’entrevista al següent enllaç:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *