Conferència 8 de novembre: El català té mala salut? Què hi podem fer als centres educatius?

Us convidem a la conferència del proper dimarts 8 de novembre a càrrec del Filòleg Jordi Badia Pujol:

Us hi podeu inscriure en el següent enllaç:

DATA I HORARI: Dimarts 8/11/2022 de 17:00h a 18:30h

LLOC: Sala d’actes del Serveis Territorials d’Educació a la Catalunya Central.

En Jordi Badia Pujol és llicenciat en Filologia Catalana, professor de català de secundària en excedència, actualment és el cap d’estil del diari VilaWeb i també corrector de l’editorial Tres i Quatre.

Coautor de publicacions vers la llengua catalana i autor de diverses publicacions adreçades als alumnes de l’ESO i Batxillerat.

El seu darrer llibre “Salvem el mots”  ja se n’han fet sis edicions.

El podeu seguir a Twitter, al blog El clot de les Ànimes i a la secció “Ras i curt” de VilaWeb.

El proper dimarts 8 de novembre podreu escoltar, dialogar, preguntar… totes les qüestions que ens preocupen de la nostra llengua.