CientífiKs en Joc (Curs 22-23)

CientífiKs en Joc és un programa educatiu virtual del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya adreçat a l’alumnat de 5è dels centres educatius de Primària de Catalunya. L’alumnat dissenyarà un videojoc sobre una investigadora catalana en actiu. Enguany es tractarà la temàtica de l’energia des de diverses perspectives de la recerca.

FINALITATS DEL PROGRAMA

Promoure el gust per la ciència i el coneixements a l’alumnat de 5è de primària
Promoure la creativitat, el treball multidisciplinar i el treball en equip mitjançant el disseny d’un videojoc.
Fomentar el coneixement d’institucions de recerca catalanes així com la recerca que s’hi du a terme com les persones que hi treballen.
Visibilitzar nous rols femenins en el camp de la recerca.
Aproximar-se al món de la recerca de la mà d’investigadores. Cada escola treballarà en contacte amb una investigadora en actiu d’un centre de recerca o universitat catalana.

S’han programat diverses dates per dur a terme una sessió informativa (virtual) per les escoles del programa educatiu virtual CientífiKs en Joc, impulsat pel Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya:

Divendres 9 de setembre a les 12.30h.
Dimarts 20 de setembre a les 12.30h.

La sessió tindrà una durada aproximada d’una hora. Us hi podeu connectar els docents de totes les escoles i grups classe interessats. Se us farà arribar l’enllaç de connexió via correu electrònic abans de la sessió. També podeu trobar tota la informació del programa al web https://cientificsenjoc.cat/, o contactant-nos a projectes@nusos.coop. Podeu realitzar la inscripció fent clic aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *