XXII Concurs El Gust per la lectura curs 2016-2017. Lliurament treballs 21 d’abril.

Gust LecturaTermini de lliurament de treballs del 27 de març fins al 21 d’abril de 2017. Caldrà que accediu al formulari d’inscripció per afegir els treballs. Accés mitjançat el portal de centres.
El Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics convoca el XXII Concurs El Gust per la Lectura. Les escoles i instituts interessats en participar-hi podran inscriure’s a través del portal de centres entre el 2 de novembre i el 22 de desembre de 2016. L’objectiu del programa  és la formació de bons lectors i lectores que, al llarg de la seva formació educativa, esdevinguin lectors competents, crítics i capaços de gaudir del plaer de la lectura.

El concurs suposa la participació de l’alumnat en el programa i es basa en la lectura i treball de les obres i els dossiers didàctics proposats. S’estableixen set categories (A, B, C, D, E, F i G), d’acord amb els nivells educatius de l’alumnat participant. En cada categoria es podrà participar únicament en les obres i dossiers que s’especifiquen.

Consulta les bases
Tota la informació sobre el concurs |