Premis Edurecerca 15 de juny de 2018

L’acte de lliurament dels Premis Edurecerca 2018 es realitzarà el proper 15 de juny a l’Auditori del Palau Falguera de Sant Feliu de Llobregat.
Enguany des de Serveis Territorials organitza una jornada que s’iniciarà als Jardins del Palau amb l’exposició dels pòsters dels treballs seleccionats, un taller d’energies renovables (organitzat pel Col·lectiu per a un Nou Model Energètic i Social Sostenible) i una Jam Session d’Arts Interdisciplinar (organitzada i dinamitzada per l’Aula de Música i Teatre). És per això que animem a tothom qui vingui a participar de la Jam (tocar un instrument, cantar, recitar, dansar…).

12.30h Arribada dels alumnes participants.
13.00h Exposició del pòsters dels treballs, taller d’energies renovables i “ Jam session” .
15.00h Arribada i recepció d’autoritats.
15.30h Obertura de portes i entrada a l’auditori.
15.45h Inici de l’acte d’entrega dels Premis EduRecerca 2018.

* A l’Auditori (acte d’entrega dels Premis EduRecerca) només hi accediran els alumnes finalistes amb els seus tutors del treball de recerca (o representant de la direcció del centre) per motius d’aforament limitat. Habilitarem una sala al Palau Falguera amb l’emissió en directe de l’entrega dels premis. Així mateix aquesta emissió es podrà veure en directe des d’un canal Youtube. Les famílies, amics, companys…poden acompanyar als guanyadors durant la jornada i veure l’entrega des de la sala habilitada.