Posseir la poesia #joemquedoacasa, a càrrec de Dani Espresate Romero

Des del Programa biblioteca escolar “puntedu” proposem una formació telemàtica (a través del Hangouts, és molt fàcil d’utilitzar) sota el títol “Posseir la poesia #joemquedoacasa”, a càrrec de Dani Espresate Romero, el dimarts 31 de març de 17h a 19h.

En aquesta activitat de formació es pretén apropar la poesia a l’escola, acompanyar l’alumnat amb una mirada poètica, en diferents espais i moments. Es presentaran diferents recursos que es poden utilitzar a l’aula i es farà una presentació de llibres per a docents i llibres per a l’alumnat. Es preveu reservar un temps per fer preguntes i es requerirà, posterior a la sessió, la presentació d’una senzilla activitat per compartir.

Aqui teniu el formulari d’inscripció a l’activitat: https://forms.gle/E4oYvsVzgoYZ9FAd9

Es farà per videoconferencia a través del Hangouts. Si feu la preinscripció rebreu una invitació al vostre correu electrònic amb l’enllaç directe a la videoconferencia. No cal instal·lar res. Totes les persones amb correu XTEC disposen d’aquesta aplicació, ja que és de Google.