La Biblioteca, un projecte de centre. Conversa pedagògica

Biblioteca escolarCom hauria de ser una biblioteca d’un centre educatiu del segle XXI? Quins principis hauria de seguir? Quines línies de coordinació hauria de tenir amb la biblioteca pública? Aquestes qüestions i d’altres es tractaran a la 27a conversa pedagògica. Intervindran: Dolors Bundó, Mestra responsable de la biblioteca de l’Escola Cossetània de Vilanova i la Geltrú; Nati Calvo, Directora de la Biblioteca Sant Ildefons de Cornellà, i Albert Correa, Mestre del Col·legi Sant Andreu de Badalona i membre del grup Biblioteques Escolars de Badalona.

Aquest acte tindrà lloc el dimarts 22 de novembre a les 17.30h. a la Sala d’Actes del Departament d’Ensenyament. Si no pots assistir podeu veure la retransmissió en directe