Inscripció a la VII Jornada d’Inclusió Digital

Ja estàn obertes les inscripcions a la VII Jornada d’Inclusió Digital que tindrà lloc el dia 5 de maig de 2018, a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, en l’Edifici II del Campus de Montilivi.
El camí cap a la inclusió necessita un context ric en propostes amb la finalitat d’oferir les màximes oportunitats de participació i aprenentatges valuosos per a tothom. Els suports digitals minimitzen les barreres que alguns alumnes poden trobar i ofereixen maneres variades de donar-los veu, flexibilitzant els formats i afavorint la implicació i la participació de tots.
L’objectiu és compartir experiències i activitats per reflexionar entorn de la diversitat, la inclusió i la implicació del tots els alumnes amb el Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA) com a punt de partida i amb la tecnologia com a facilitadora de la comunicació i els aprenentatges valuosos i reeixits.

| Inscripcions i informació |