Escola Angela Roca finalista en la fase territorial dels Jocs Florals

IMG_7672El passat 22 de maig es va celebrar a l’Institut Blume d’Esplugues de Llobregat la fase territorial dels IV Jocs Florals de Catalunya corresponents al Baix Llobregat.

Sis treballs realitzats per l’alumnat de centres de la nostra zona de Viladecans optaven a passar a la Final de Catalunya: ESC Angela Roca, ESC Doctor Trueta, Col·legi Goar, INS de Sales i INS Torre Roja.

Entre els treballs seleccionats pel jurat es va triar de gènere prosa de la categoria D Nyam nyam! de l’ escola Angela Roca.

Moltes felicitats a tots els participants i, molt especialment, als guanyadors als qui desitgem molta sort a la Final que se celebrarà el 17 de juny a les 12 hores a l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya.

Fotografies de l’acte.