EduHack. Cocreació d’experiències educatives. Inscripcions del 9 al 22 d’octubre

EduhackEduhack  és un procés de cocreació a gran escala que connecta, inspira i capacita a docents a identificar i dissenyar experiències innovadores per a l’aula, el centre i la comunitat escolar amb l’ús de la tecnologia digital.

Basant-se en la metodologia del Design Thinking, EduHack promou l’aprenentatge basat en projectes i en els reptes del món real, ajudant als docents a preparar els seus alumnes per desenvolupar-se en un present i futur que requereix competències digitals i habilitats creatives, de resolució de problemes i de comunicació i esperit crític.

Si us interessa participar a la segona edició de l’Eduhack us podeu inscriure del 9 al 22 d’octubre en aquest enllaç