Young Photonics Congress 2022 a Castelldefels

Al març del 2022 es realitzarà el Young Photonics Congress, un congrés científic organitzat per l’ICFO on els estudiants d’ESO, batxillerat i cicles formatius són protagonistes. Ells podran explicar el seu treball a altres estudiants i als investigadors de l’ICFO. És una ocasió imperdible per compartir coneixement i experiències amb altres persones amb passió per la ciència.

Si tens alumnes que hagin fet algun treball que podria estar relacionat amb la fotònica o els temes que s’investiguen a l’ICFO, no dubtis en apuntar-los! També pots assistir al congrés amb els teus alumnes per descobrir els projectes interessants que s’hi presentaran i assistir a les xerrades breus d’investigadors i investigadores de l’ICFO.

El Young Photonics Congress es tindrà el dia 11 de març de 2022 al matí a l’ICFO (Castelldefels) de forma presencial.
Tens temps fins al 31 de gener de 2022 per presentar els treballs.

Pots trobar més informacions a la web del congrés.