TROBADA ENTRE PROFESSIONALS DE L’ORIENTACIÓ I CEAPS A VILADECANS

Posem a la vostra disposició el programa de LA TROBADA ENTRE PROFESSIONALS DE L’ORIENTACIÓ I CEAPS (COORDINADORS/ES D’ESTRATÈGIES ACADÈMICO-PROFESSIONALS) que es realitzarà el proper dimarts 21 de febrer a Atrium Viladecans d’11.30 a 13 hores.

Es tracta d’una activitat d’apropament entre el món educatiu i professional en el marc del projecte Xcelence-Escoles Que Inspiren i adreçada a orientadors/es de Gavà, Castelldefels, Sant Boi de Llobregat, Sant Feliu de Llobregat i Viladecans.

La finalitat principal de la jornada serà que els assistents coneguin amb més profunditat el sector tecnològic, com un segment emergent. És a dir, saber quins són els perfils professionals, els àmbits de creixement, els filons d’ocupació i les  competències sol·licitades. Aquest coneixement ha d’ajudar a una millor orientació de l’alumnat a l’etapa de l’ESO.