Tallers per a escoles i instituts per tal de mostrar un vessant lúdic de la llengua catalana i fomentar-ne l’ús

Per tal de mobilitzar l’ús de la llengua catalana als centres educatius com una de les principals polítiques educatives de país, Plataforma per la Llengua ofereix tallers per a escoles i instituts per tal de mostrar un vessant lúdic de la llengua catalana i fomentar-ne l’ús. Tots estan plantejats amb una durada de 2 hores i per grups de 30 alumnes. En podreu trobar de rap (diferents modalitats), de teatre, de glosa (amb possibilitat d’afegir-hi també, la rumba), de xarxes socials (amb influenciadors reconeguts), de creació de mems, de diversitat lingüística (que es pot complementar amb una proposta didàctica per treballar a l’aula), i alguns més. El catàleg està en constant renovació, podeu consultar-lo aquí.

Per resoldre dubtes o contractar-ne algun podeu escriure a tallers@plataforma-llengua.cat