Poesia a les aules

Us presentem un seguit de recursos que pensem us poden ajudar a apropar la poesia en català al vostre alumnat:

Versos.cat: plataforma que publica poemes, articles i entrevistes de poetes catalans que té com objectiu fomentar la poesia a la xarxa en llengua catalana.
Música de poetes: espai virtual on la poesia i la música entren en contacte, on podreu escoltar versos i llegir cançons, on veureu com artistes i poetes amplifiquen les seves veus. Un recull molt extens de poemes catalans musicats, amb un catàleg de gairebé sis-cents, amb estils ben diversos.
Poesia dibuixada: projecte on l’art, la poesia i l’audiovisual es fusionen per oferir una experiència on cadascuna de les poesies dibuixades integra un poema d’un autor o autora, la veu de Sílvia Bel i les il·lustracions de Marta Bellvehí.
Edu365: recull de tots els recursos disponibles al portal edu365 relacionats amb la poesia i classificats per etapes.
Animeu-vos a recitar, rimar, declamar, entonar, articular, frasejar o versejar!