Nou recurs disponible: Impressora 3D Creality Ender 3 V2

El CRP ha incorporat un nou recurs per donar servei als centres educatius de la zona sobre disseny i impressió 3D, una impressora 3D Creality Ender 3 V2.

El CRP està oferint diverses formacions al voltant de les Tecnologies creatives com, per exemple, les tecnologies immersives (RA, RV i itineraris immersius), la robòtica, jocs a l’aula i gamificació, sempre amb l’objectiu de portar aquestes tecnologie a l’aula i  que l‘alumnat sigui creador de contingut i no només consumidor. La impressió 3D és un complement ideal per aquestes tecnologies ja que podem imprimir els dissenys realitzats prèviament per l’alumnat dins dels seus treballs o projectes d’aula.

També oferirem assessorament a docents i centres educatius en l’àmbit del disseny, impressió 3D i els recursos maker.