Models per al seguiment curricular d’un grup classe

Cada grup classe té la seva història que l’identifica i el fa singular. Per a cadascun d’ells podríem escriure un diari que inclogués les experiències d’aprenentatge que han viscut els alumnes que el conformen. Disposar d’aquest relat pot ser útil, sobretot, en aquelles escoles que tenen una programació molt oberta i flexible, ja que facilita la presa de decisions. Els models que es presenten a continuació faciliten la recollida de la informació bàsica dels elements curriculars que ha treballat un grup d’alumnes en el seu pas per l’escola.

En aquesta pàgina web trobareu els enllaços als diferents diaris pensats per primària i secundària en format full de càlcul. En cadascuna de les pestanyes estan recollides les competències bàsiques per àmbits, facilitant la feina docent.

En la pàgina també trobareu informació per elaborar la programació d’aula i materials de suport.