Mobile Learning Awards 2020

Mobile Learning Awards mSchools Mobile Learning Awards és un concurs i cerimònia de lliurament de premis que reconeix els projectes creats per docents i escoles de Catalunya en l’àmbit de la transformació de l’educació mitjançant l’ús de les tecnologies digitals.

La cerimònia de la setena edició dels Mobile Learning Awards se celebrarà el 27 de febrer de 2020, dins el marc de l’esdeveniment anual més important de la indústria mòbil, el MWC Barcelona.

Els participants poden presentar-se a concurs en les següents modalitats:

Modalitat: Millors experiències d’aula amb tecnologies digitals

Tota la informació la podeu trobar en aquest enllaç  XTEC – Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya

Objectiu del concurs

Donar a conèixer les millors experiències d’aula desenvolupades per docents i que tinguin com a objectiu l’ús innovador i inclusiu de les tecnologies digitals.

Qui hi pot participar?

Hi poden participar al concurs els docents de centres educatius de Catalunya que imparteixen: educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat, entre d’altres.

Calendari

• Per a participar, cal publicar l’experiència a la plataforma mSchools Toolbox, i

Inscripció i publicació de l’experiència

• Omplir aquest formulari d’inscripció, que romandrà obert del 18 de desembre de 2019  al 10 de febrer de 2020.
  • Vols veure els projectes premiats en l’edició 2019! Aquí els tens!
  • Consulta aquí les bases del concurs!