Lightnet: projecte de captació de CO2 a les escoles

En el marc de la Setmana de la Ciència 2023, us convidem a formar part d’ una experiència única! El Projecte Lighnet ( projecte de captació de CO2 a les escoles)Dirigit a:

• Activitat educativa orientada a estudiants de 5è i 6è de Primària i 1r i 2n d’ESO

Afrontem l’ emergència climàtica, un dels reptes més colossals del nostre temps. Gràcies a un material experimental de nova creació, els estudiants seran protagonistes d’ una recerca conjunta amb l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2). L’experiment començarà just abans de la Setmana de la Ciència encapçalada per la FCRi i els resultats es
recolliran online durant aquest període tan especial (10-19 de novembre).

Objectius:

• Identificar materials que absorbeixin CO .
  • Seguir protocols experimentals i interpretar dades.
  • Comprendre l’impacte del CO en el canvi climàtic.
  • Promoure la consciència sobre la necessitat de reduir les emissions.

Us adjuntem el cartell de l’activitat lightnet  ICN2 del projecte de captació de CO2 a les escoles. Més informació a: https://icn2sc23.my.canva.site/

En aquest cartell trobareu un enllaç on podeu fer la inscripció. Un cop inscrits, a partir del 2 de novembre s’enviarà el material (sense cost) als centres educatius. Cada paquet conté 200 grams de producte i una carta de salutació amb instruccions. (podreu demanar un o dos paquets, segons les vostres necessitats)

Esperem que us resulti engrescant, els resultats de les vostres medicions serviran per testejar l’eficàcia d’aquest producte innovador.

Fes recerca amb nosaltres per combatre el canvi climàtic i gaudeix d’una Setmana de la Ciència 2023!