L’Escola Can Palmer finalistes als VIII Jocs Florals Escolars

L’escola Can Palmer ens ha fet arribar el següent comunicat sobre la seva participació com a finalistes als Jocs Florals a nivell de Catalunya:
“Estem molt contents i contentes d’anunciar-vos que la classe Miles del futur de l’escola Can Palmer de Viladecans és finalista als Jocs Florals a nivell de Catalunya a la categoria D1.
Aquest és un reconeixement a tot el treball fet i a l’esforç d’aquest grup d’alumnes i a les seves referents. El seu conte, “Anem d’excursió”, es troba com un dels candidats a guanyar aquesta categoria.
La cerimònia on es comunicarà els guanyadors/es de les diferents categories és el proper divendres 18 de juny a les 10h.  Aquest serà un acte que es retransmetrà per streaming des del canal oficial del Departament d’Educació : Acte nacional dels VIII Jocs Florals Escolars – Proclamació de premis
A més, l’escola ha estat escollida com a seu per portar a terme l’acte en directe pel senyor Conseller d’Educació, Hble. Sr. Josep Gonzàlez-Cambray.
No cal dir, que esteu tota la comunitat educativa convidada a seguir la compareixença online pel canal de Youtube abans esmentat.
Us hi esperem a tots i a totes donant ànims als nostres triomfadors, Miles del futur.”
Des del Servei Educatiu del Baix Llobregat II estem molt contents de la vostra participació en aquesta final nacional que és un reconeixement a la gran feina que esteu duent a terme i volem felicitar als finalistes i a la resta de grups d’alumnes que han participat enguany als VIII Jocs Florals Escolars.