Ginys d’expressió oral

Els ginys d’expressió oral són uns dispositius electrònics pensats per gravar i escoltar la veu de l’alumnat. Els ginys faciliten treballar l’expressió oral  i són aplicables a qualsevol àrea, nivell i necessitat educativa.

Els ginys, que hi ha al CRP del Baix Llobregat II disponibles en préstec, són els següents:

• 6 pinces gravadores: permeten gravar missatges, fins a un màxim de 30 segons, i reproduir-los. És un recurs fàcil de manipular i d’utilitzar, a més, es poden penjar fulls, objectes, etc.

• 10 Talking Point: permeten gravar missatges, fins a un màxim de 30 segons, i reproduir-los. És un recurs fàcil de programar i d’utilitzar.

• 6 Caixes de gravació de colors: permeten gravar i reproduir missatges fins a 10 segons. És un recurs fàcil de manipular i d’utilitzar, a més, es poden guardar objectes dins la caixa i un cop s’obre, es reprodueix la gravació prèviament realitzada.

• Àlbum de fotografies: aquest giny permet gravar per pàgines una narració que després es pot anar escoltant mentre es veuen les imatges. L’àlbum de fotografies té un total de 20 pàgines amb un  temps total de gravació de 200 minuts, és a dir, 10 minuts per pàgina.  Cada pàgina té un compartiment transparent per ficar-hi una foto, dibuix, etc. i un botó individual de reproducció/pausa.

• Mural Interactiu: mural de 30 butxaques, amb gravació de 10 segons cadascuna. A la butxaca es poden ficar targetes, objectes o dibuixos. Té infinitat de possibilitats, com per exemple treballar matemàtiques, idiomes, narracions, horaris, descripcions, etc.

Si esteu interessats a demanar el material en préstec, contacteu amb el CRP del Baix Llobregat II: adreça electrònica a8930043@xtec.cat o telèfon 936381802.