Escola de famílies de Gavà: maig

Des de l’Ajuntament de Gavà i en col·laboració amb el Pla Educatiu d’Entorn les propostes d’activitats, tallers i xerrades per infants i famílies que ens ofereixen per aquest mes
d’abril i celebrar l’arribada de la primavera són les següents:

● Dissabte 4 de maig: Caminada solidària organitzada per col·legi Sagrat Cor per recaptar fons pels infants amb càncer.
● Dimecres 8 de maig: Espai familiar a la biblioteca. Espai mensual dinamitzat per a infants de I3 a I5 a la biblioteca Josep Soler Vidal.
● Divendres 10 i 17 de maig: Jocs de taula a la biblioteca Marian Colomé dinamitzats per alumnat de l’Institut el Calamot.
● Divendres 17 de maig: Cicle de lectures en família per a infants de 3 a 5 anys a la biblioteca Marian Colomé.
● Dijous 23 de maig: Balla’m un llibre. Exhibició de dansa a la biblioteca Josep Soler Vidal a càrrec de l’Escola de dansa de Gavà.
● Del 3 al 4 de maig: Fira d’espàrrecs amb mostra d’entitats, exposicions, espai gastronòmic, tallers, contacontes, concerts i moltes altres propostes per a tots els gustos.
A l’enllaç trobareu tota la informació, horaris i mètode d’inscripció de cada una de les propostes.
Us animem a participar-hi i a gaudir d’aquest mes de maig en família!