Escola de famílies de Gavà: abril

Des de l’Ajuntament de Gavà i en col·laboració amb el Pla Educatiu d’Entorn les propostes d’activitats, tallers i xerrades per infants i famílies que ens ofereixen per aquest mes d’abril i celebrar l’arribada de la primavera són les següents:
● Diumenge 7 d’abril: La llegenda de Sant Jordi a l’Espai Maragall.
● Dilluns 8 d’abril: Taller d’encanteris a la biblioteca Marian Colomé.
● Dimecres 10 d’abril: Espai familiar a la biblioteca. Espai mensual dinamitzat per a infants de I3 a I5 a la biblioteca Josep Soler Vidal.
● Dimecres 12 d’abril: Cicle de lectures en família per a infants de 3 a 5 anys a la biblioteca Marian Colomé.
● Divendres 12 d’abril i 26 dabril: Jocs de taula a la biblioteca Marian Colomé dinamitzats per alumnat de l’Institut el Calamot.
● Diumenge 21 d’abril: Sakura Fest pels amants de la cultura japonesa amb més de 50 activitats el centre de la ciutat.
● Dilluns 29 d’abril: presentació del projecte d’innovació TRE-BALLEM! de l’Escola Joan Salamero amb danses populars el dia internacional de la dansa a la Plaça Batista i Roca.
A l’enllaç trobareu tota la informació, horaris i mètode d’inscripció de cada una de les propostes.
Us animem a participar-hi!