Escola de famílies a Gavà – Activitats de febrer

Des de l’Ajuntament de Gavà i en col·laboració amb el Pla Educatiu d’Entorn les propostes d’activitats, tallers i xerrades per infants i famílies que ens ofereixen per aquest mes de gener són les següents:

● Dimecres 7 de febrer: Escola pública, escola única. A càrrec dels directors i directores dels centres públics de la ciutat per donar a conèixer el treball en xarxa i de qualitat que fan, i incidir en la importància que tenen els espais de participació de les famílies.
● Dimecres 7 de febrer: Espai familiar a la biblioteca. Espai mensual dinamitzat per a infants de I3 a I5 a la biblioteca Josep Soler Vidal.
● Dijous 8 de febrer: Breu curs d’observació a través del haiku. Ens oferirà eines per acompanyar als infants d’una forma més empàtica i conscient.
● Dissabte 17 de febrer: Taller. Ficció en joc. Descoberta de videojocs per a famílies amb infants a partir de 7 anys a la biblioteca Josep Soler Vidal.
● Diumenge 18 de febrer: Peter Pan-Pocket ballet BCN. Espectacle de dansa per a tota la família a l’Espai Maragall.
● Dimecres 23 de febrer: Cicle de lectures en família. Espai per a infants de I3 a I5 a la biblioteca Marian Colomé.
● Dimarts 27 de febrer: Aprendre a salvar vides. Taller per aprendre a fer front situacions d’emergència a l’Institut Bruguers.
A pdf adjunt trobareu tota la informació, horaris i mètode d’inscripció de cada una de les
propostes.
Us animem a participar-hi!