Eina per automatitzar el buidatge de les respostes dels alumnes de l’ACL

Posem a la vostra disposició una eina per realitzar el buidatge de les respostes dels alumnes de l’Avaluació de la Comprensió Lectora (ACL) de primària.

Aquesta eina ens permet passar els resultats dels formularis automàticament a una graella d’un full de càlcul, per després poder extreure resultats.

A partir d’un document “mare” que pot servir per a crear les proves ACL de 6è, 5è, 4t i 3r. Vinculant correctament les respostes del formulari, i amb el correu de l’alumne, es fa l’automatització. Dins del propi document teniu un tutorial (És molt important visionar-lo abans d’utilitzar l’eina) per explicar el procés.

Aquesta eina ha estat realitzada i compartida per en Narcís Polo Domínguez Mentor digital al ST Baix Llobregat CRP II de Gavà.

Esperem que us sigui d’utilitat.

L’Equip del CRP