Currículum i avaluació competencials per àmbits (Ed. Secundària).

La Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital ha organitzat la formació Currículum i avaluació competencials per àmbits (Ed. Secundària). Donada la importància de la mateixa, pel que fa al coneixement i actualització del currículum, avaluació, didàctica, estratègies, programació i recursos.
Us informem que properament es realitzaran les següents activitats. En cas d’estar interessat/da i no haver-la realitzat anteriorment, us podeu inscriure a partir del dia 09/01/2019 al 18/01/2019,  seguint l’enllaç del codi de l’activitat. A continuació, podreu trobar més informació respecte al calendari, continguts,…

FORMACIÓ ADREÇADA A COORD. PEDAGÒGICS

3003660557   Competències i avaluació dels àmbits transversals
Del 21/2/2019 al 23/5/2019 (20 hores) de 16:30h a 19:30h
CRP del Baix Llobregat VIII
Cedres, 38 ( Esplugues de Llobregat )
————————————————————————————————————————

FORMACIÓ ADREÇADA A PROFESSORAT DELS ÀMBITS INDICATS
3003130557   Currículum i avaluació competencial per àmbits (àmbit social)
Del 14/2/2019 al 9/5/2019 (30 hores) de 16:30h a 19:30h
CRP del Baix Llobregat V
Almogàvers s/n ( Cornellà de Llobregat )

 

3003140557   Currículum i avaluació competencial per àmbits (matemàtic)
Del 14/2/2019 al 9/5/2019 (30 hores) de 16:30h a 19:30h
CRP del Baix Llobregat V
Almogàvers s/n ( Cornellà de Llobregat )

 

3003150557   Currículum i avaluació competencial per àmbits (científic tecnològic, BG/FQ)
Del 12/2/2019 al 7/5/2019 (30 hores) de 16:30h a 19:30h
INS Mediterrània
ctra. de la Sentiu, 2 ( Castelldefels )

3003170557   Currículum i avaluació competencial per àmbits (lingüístic)
Del 12/2/2019 al 7/5/2019 (30 hores) de 16:30h a 19:30h
CRP del Baix Llobregat V
Almogàvers s/n ( Cornellà de Llobregat )



Objectius   1. Analitzar els documents prescriptius i orientatius del currículum per reflexionar de forma compartida sobre les implicacions educatives de l’aprenentatge per competències.
2. Aprendre a utilitzar les eines que aporta l’avaluació formativa i formadora a partir de la gestió de formats d’aprenentatge interactius i participatius.
3. Capacitar el professorat i afavorir la consciència de mètode didàctic per incentivar l’aprenentatge competencial i reflexiu de l’alumnat per dotar-lo de significat, sentit  i transferència
4. Identificar i aplicar estratègies que facilitin l’atenció a tot l’alumnat i la gestió de la complexitat social i emocional de l’aula.
5. Programar, dissenyar i aplicar recursos didàctics en el context del currículum per competències, integrant l’avaluació com un element rellevant des de la reflexió i la consciència de mètode didàctic.
6. Configurar un perfil de competències didàctiques com a resultat de les demandes del currículum per competències i el context educatiu en què s’ha d’implementar.